Först vill jag tacka alla som deltog, vi var 244 svenskar, 20 norrmän och 92 finnar, vi började i Helsingfors på torsdagen och vi slutade i Stockholm igår söndag. Det finns en sak som jag tror alla var enliga om, Joe Cirulli är en av branschens största inspirationskällor. Han besitter en kunskap som är unik och vi behöver verkligen ledare som han. Ljudteknikerna som har hört hundratals talare kom fram till mig och sa, det här var det bästa jag hört och han har hört massor av världsberömda talare!

Vi kommer förstås återkomma med summeringar men idag vill jag bara hälsa alla välkomna hem och tacka för några fantastiska dagar, nästa AMT är på Elite Stadshotell i Västerås och datum är satt till 26-28 Oktober. Boka din plats redan nu! men tänk på att före sommaren får du endast reservera 4 platser/anläggning. Blir det plats över så får du fylla på med fler medarbetare till hösten.

