Syns du i sommar?

Lämna en kommentar

Detta bildspel kräver JavaScript.

Idag kör nästa alla utomhusaktiviteter, det behöver jag inte tjata mera om. Men varför gör vi det? Som jag ser det så är det för att visa upp vårt varumärke så som vi vill att det skall bli uppfattat, för att göra våra medlemmar stolta (bekräfta att de valt rätt leverantör) och för att få nya leads!

Då är det viktigt att alla ser vem som kör utomhusaktiviteten!

Jag har tidigare bloggat om anonyma leverantörer så jag hoppas att alla förstår. Självklart är det viktigt att investera i sådant som syns. Exempel kan vara tält, vimplar, flaggor, banners och förstås profilkläder så att ingen missar att det är ni som kör! Här ser vi lite av Må Bättre Solna och deras utrustning. Lycka till i sommar!

Trettiotvå motivationsfaktorer

Lämna en kommentar

Att få och behålla motivation

Det här är en summering av min serie kring motivation Den absolut största konkurrensfördelen är genuin passion inför det man gör. Går man in för något endast med syftet att tjäna pengar, så slutar det ofta fel. Att tjäna pengar och gå med vinst är naturligtvis ett måste för ett företag, men finns inte hjärtat med i processen kommer det att visa sig så småningom…

Detta har du nog hört förut, men fundera på varför. Den genuina passionen håller dig förstås motiverad på ett helt annat sätt än pengar någonsin kan göra.

Det var kul att du läste ända till slutet, jag är säker på att du har nytta av dessa råd om du verkligen försöker anamma dem. Inspiration är en bra motivator, men det stora jobbet har du framför dig.

Här hittar du tillbaka till listan med de övriga 31 tipsen: