44 telefonmöten, 206 mil, 6 kundbesök, 1 möte på kontoret, 3 hotellövernattningar och vackert väder!

Så blev denna vecka. En ganska vanlig vecka med högt tempo. Många frågar mig hur länge jag ska orka, men jag har fortfarande inte förstått den frågan, vadå orka? Det är ju roligt, det ger så mycket att jobba i denna bransch. Jag har förstått, enda sedan den dagen jag blev konsult att det här är det jag ska hålla på med, det blir bara roligare och roligare.

TidaholmNu växer branschen så de knakar och 2 av mina besök denna vecka handlade om nyetableringar på orter där vi inte finns, allt verkar vara möjligt idag. Jag var också på ett kundbesök hos Bibban i Tidaholm. Jag fick se allt som hänt på denna anläggning! Otroligt roligt att se utvecklingen och känna den där entreprenörsandan som  finns hos er alla.

Jag var också på en utvecklingsdag hos Tina i Vellinge. Hennes personal från Limhamn var också där och vi pratade om allt från framtidens Club till praktiska saker som ska göras nu. Detta var första gången jag såg Form och Figur, en positiv överraskning.

SadelskyddJag besökte Energikällan i Ängelholm där Jonas Hansson huserar. Visst är det konstigt att man hittar ny bra saker överallt, Jonas visade mig sadelskydd som de nu skall dela ut som direktreklam i området. tack för tipset! Jonas visade också upp anläggningen som nu är helt nyrenoverad, riktigt snyggt!

Sedan bar det av till Alingsås för en kortare visit på Alingsås Hälsostudio. Det är en anläggning som alltid imponerar, rent snyggt och proffsigt som vanligt.

De där 2 nyetableringsorterna har jag medvetet valt att avvakta med, vem vet det kanske kommer i att senare blogginlägg!

Vakert väder på E6Det blev några mil men bilkörning är en av mina favoritaktiviteter, det är rofyllt och man kan bara flyta med, jag slappnar av och när jag kommer fram är jag utvilad. Det låter galet men jag blir inte trött av bilkörning. Denna gång råkade jag dock köra lite för fort så jag fick en bot, fast det händer bara en gång var 10:e år så det får man ta, jag hade i alla fall tur med vädret. Våren hade kommit till Skåne så jag njöt i fulla drag.

Nu är det fredagskväll och dags att avsluta veckan.

