IMG_3019Det blev en sommar med mycket avkoppling och ni som följer mig har säkert redan sett att jag varit helt borta från nätet. Jag har spelat golf och så gjorde jag en dykresa till Mexico, något jag inte ångrat! Jag har dykt i 36 år men det var första gången jag jag fick dyka med valhaj. Nu förtiden kan man ju filma det mesta och det har jag förstås gjort men jag har också tagit bilder på allt från fantastiska djur till roliga bilder ovanför vattenytan. Den här slår nog rekord, ett apotek som annonserade om anabola steroider!

I dag är det dags att starta upp höstens aktiviteter. Redan denna vecka på torsdag och fredag har vi 2 utbildningsdagar, det är grundutbildning för medlemsrådgivare. Vi håller till på Stadshotellet i Västerås. Vi har också lagt in en extra säljvecka i Luleå för de anläggningar som finns norrut.

