16773 besök på en vecka

Lämna en kommentar

Förra veckan slog jag mitt gamla rekord, jag hade 16773 besökare på bloggen, det kändes overkligt. Unika besök nollställs varje dygn så självklart var det ofta samma personer som kom tillbaka varje dag och tittade på alla bilder från AMT. Men trots detta är det en mycket hög siffra som jag kommer få svårt att slå. Det som drog mest var i tur och ordning:

Röda mattan bilderna

Galaafton

Mingel & Mässa

Awardsutdelningen

Gruppträningen

 

Utvärderingen av AMT är klar

Lämna en kommentar

Så har vi då sammanställt allas svar på vår hemsida, det blev total 158 st som svarade på enkäten. För att göra det möjligt att jämföra har vi standardiserat vår skala som är 1-10 och samtidigt har vi skapat fasta kategorier. Dessa är Övergripande intryck, Utställare, Föreläsare, Mat & Dryck samt Festen. Utöver detta har vi också erbjudit fri text vilket ger oss många bra förbättringsförslag, vilket vi tackar för.

Billigehus 2013 Tidigare högsta notering
Övergripande 7,8 8,3
Utställare 7,5 8,1
Föreläsare 8,7 8,6
Mat & Dryck 6,2 4,4
Festen 8,0 7,6

Vi kan stolt notera att vi höjt oss i 3 kategorier. Det som drog ner intrycket på utställare var den skarpa kritik som många gav de utställare som inte var kvar på söndagen mellan 12-13. Många chefer hade då planerat att besöka montrar som stod tomma. Som jag tidigare skrivit är det oftast den viktigaste timmen. Övergripande fick hotellet också kritik för incheckningen, vi fick däremot beröm för vår del som gick smidigt. Nu vet vi vad vi ska förbättra och en sådan sak tycker jag är maten, den ska upp ännu ett steg.